REKLAMACJE


Procedura reklamacji produktu:

Jeżeli jesteś zainteresowany/a reklamacją produktu, przygotowaliśmy dla Ciebie instrukcję:

  1. Napisz do nas na maila (sklep@filloo.pl), w którym opiszesz co dokładnie stało się z produktem. Jeśli to możliwe - załącz zdjęcia, które zobrazują wadę produktu.

  2. Reklamowane produkty należy zapakować wraz z formularzem, który znajduje się poniżej. (W przypadku braku paragonu należy podać dokładny numer zamówienia, abyśmy mogli odszukać dokument w systemie.).

  3. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.

  4. Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  5. W przypadku reklamacji produktów wysłanych za granicę, warunki zwrotu ustalimy indywidualnie, podczas korespondencji z Tobą.

  6. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz zwrot płatności na wskazane przez Ciebie konto.


Adres reklamacyjny:

Sklep Filloo
Herburtów 32, 37-700 Przemyśl